90-es évek nosztalgiaposzt

2012.04.03. 09:57

Ez ilyen általános nézet, hogy akkor még jobb volt minden, és tök igaz! A popzene akkor még a minőséget képviselte, mostanában pedig már senkiháziak kezébe került... Megöregedtünk, gyerekek, na, sírhatunk együtt azokon a zenéken, amiket akkor mindenki szeretett és hallgatott. Előre elnézést a pongyola, szlenges fogalmazásmódért, egyrészt nem tudok eléggé odafigyelni, másrészt lusta vagyok, mert az a 2 ember, aki esetleg véletlenül idetéved, valószínűleg úgyis érti, amit írni próbálok.:)

 

Ez az első kedvenc klipem volt, ha jól emlékszem, 13 lehettem, mikor megláttam, ez volt a grunge-imádatom első lépcsőfoka.:) Egyébként tényleg a legjobb grunge-klip evör.

 

Szintén 13 éves korom nagy kedvence, pólóm is volt velük, akkor még rettentő nagy igazságnak tűnt az, hogy "my mother says to get a job, but she dont like the one shes got"...

 

Beck-re mit mondhatnék, a másik első kedvenc klipem, vérrel ablakot mosó halál meg ilyenek... A 90-es évek egyik generációs himnusza ez szerintem.:D

 

Én itt szembesültem először azzal, hogy az elektronikus zene nem csak az ostoba diszkót jelenti, ez is ilyen meghatóan depressziós generációs valami.

 

Kicsit ugrottunk az időben, itt már értelemmel és öntudattal bíró lény voltam, emiatt szerettem meg annyira az acidos hangzást...

 

Istenem, a Prodigy, mennyire alapvető lett a popzenében kizárólag eredeti, ügyes ötleteknek köszönhetően... Ez pedig az egyik kedvenc klipem evör, kiváló példa arra, hogyan lehet úgy "disturbing" videót csinálni, hogy önmagában egyik elem sem az, szintén az ötletes összerakásnak köszönhető az egész. Plusz, szerintem nagy szerepük volt a partykultúra terjesztésében, élőben pedig rutinból is akkora bulikat csinálnak, hogy az nem igaz, úgyhogy mindörökké szeretlek titeket, Prodigy!

 

Music-response. A kedvenc albumom volt ez egyébként a kilencvenes évek végén, kis partys ébredezésemben is alapvető szerepet játszott, és még mindig azt gondolom, hogy ez valójában remek hippizene, úgyhogy megérdemli, hogy ezzel zárjam a nosztalgiaposztot.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ernoci.blog.hu/api/trackback/id/tr974360599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása