Szépségtitkok

2014.10.02. 09:43

A Subba egy bejegyzéséről jutott eszembe, hogy nemrég átléptem egy történelmi súlyhatárt, valamint nagy melleim lettek és fodrozódnak a kis hájaim szerteszéjjel.:) Ennek örömére leírom, mit kell annak tennie, aki hízni akar.

  1. Mindig egyél kicsit többet, mint amennyit kívánsz! Tehát ha jóllakottnak érzed magad, ne dőlj be, dobjál rá még pár púpozott kanál akármit, vagy akár egy fél adagot is.
  2. Ne válogasss! Sajnos a súly, főleg ha izmot is akarsz, nem jön csak bizonyos fajta ételektől. A sok hús mellett a szénhidrát is nagyon fontos, ez rossz hír azoknak, akik nem szeretik a tésztákat, süteményeket, kenyeret. Sajnos muszáj enni ilyeneket is, valamint sok krumplit és rizst is. Igazából a legjobban attól hízol, ha válogatás nélkül zabálsz mindent, és kb. duplaannyit, mint amennyit egy normál ember enne.
  3. Ne hagyd ki a bőséges vacsorát! Észrevételeim szerint a legjobban a lefekvés előtti evés hizlal, érdemes akkor enni a legtöbbet.
  4. A bor még tovább növeli az étvágyat, minden nap egy fél üveggel, és másnap állandóan enni akarsz.:D
  5. Ahhoz, hogy egyáltalán meginduljon a hízás, szerintem célszerű egy darabig étrendkiegészítőt is szedni, különben csak átmegy rajtad minden. A Tesco-ban lehet kapni ilyen fekete alapon neonszínű amerikai tablettákat, én 1 évig szedtem protein-szénhidrátot, és fél évig aminosavakat. Döbbenetes, de csak izom jött rám, és ez azóta maradandó. Tehát ha betegség miatt fogytam is pár kilót, azonnal visszajött rám utána. Továbbá azóta nem fáj a hátam soha, és mivel megjavult a tartásom, magasabb is lettem.:) Nem kell azokra hallgatni, akik óvnak az ilyenektől, ha izomtalan, sovány fajta vagy, nem nagyon áll át a szervezeted az építkezésre mástól. (Legalábbis én nem tudok ilyet, de ha valaki idetéved a nagy sötét internetből, és tud, szívesen veszem, ha megosztja velem.)
  6. Ezt hagytam a legutolsónak, pedig ez a legfontosabb: rengeteget kell mozogni, és ezalatt nem a heti 3x-i edzőtermes marháskodást kell érteni, hanem minden nap minimum 2, de inkább 3-4 órás intenzív testmozgást. Igazából ami eléggé jól erősít mindent, és nagyon intenzív edzésfajta, az a szex:), de emellé még nem árt, ha bkv helyett csak gyalog jársz (egyúttal rá is fogsz szokni a gyors járásra, hogy előbb megjárj mindent:D), és minden nap célzottan sportolsz is. Én sajnos szegény vagyok az úszáshoz, ezért cdre tornázom, de aki teheti, ússzon, mert az az egyik legbaróbb dolog a világon, amit egy ember csinálhat.:)

Hát így kb. ennyi. Pár hónap alatt ettől nem lesz javulás, úgy 2 év kell hozzá, hogy a mérleg stabilan megálljon egy elfogadható szinten. De egyszerűen remek érzés, hogy erősebb, kiegyensúlyozottabb, és nem utolsósorban nőiesebb lesz az ember.:) A tartást pedig tovább javítja, hogy mostmár van mit kipakolni, büszkén tolja előre a nagyra nőtt melleit a világba az ember lánya.:):):)

Utoljára pedig meg kell köszönnöm annak, aki ezt az egészet erőltette akkor is, ha nem akartam, és rugdosott állandóan addig, amíg magamtól túl nem teljesítettem: a pasimnak.:) Köszönöm szépen Csillagszemű.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ernoci.blog.hu/api/trackback/id/tr816752205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása