Menő punkok

2011.11.07. 10:59

Bár a punkot alapjában véve egyáltalán nem szeretem – a (szerintem...) többségében rendszerellenes-szociális témájú szövegeiktől kiütést kapok, a zene pedig unalmas és gyenge, ha nem kurvagyorsak és kurvaerőszakosak -, van pár szám, amit imádok, és most hétvégén ronggyá hallgattam.

 

 

Ezezez pl. zseniális. A zene lendületes és pontos, az ének meg maszkulin és kurvavicces! „You ball like the baby in Eraserhead” – ekkora alkoholparás képet még sehol nem olvastam.:D A szitu leírása pedig nagyon érzékletes, velem is történt már ilyen ismerek olyat, akivel történt már ilyen.:D

 

 

Ok, tudom, hogy ez a punk előfutára, még nem punk, de akkor is. Mennyire jó hallgatni, ahogy Iggy énekel, ekkora szuggesztív erőt még senkitől nem hallottam, a szöveg meg érdekes módon érzékeny, önmaga ellen dühöng. Nem is beszélve Iggy testéről, amit én még mostani állapotában is tüzetesen megvizsgálnék (miután jótékonyan letakartam a fejét valamivel).:D
 
Szóval, talán a punk nem halott még most sem, ha ezek ennyire ütnek…

Szerző: Ernoke

Szólj hozzá!

Címkék: punk menő

A bejegyzés trackback címe:

https://ernoci.blog.hu/api/trackback/id/tr783360540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása