45,6

2012.02.08. 11:26

Ennyi kiló vagyok 2,5 hetes célzott zabálás után jóllakva téli ruhában.:(

Az egy dolog, hogy minden pénzem kajára megy, és így is erőteljesen falánk vagyok, a sok evéssel csak azt értem el, hogy a gyomrom végtelen kapacitású lett. De hogy hatása is alig legyen...

Persze nem tudom, a fogyásom után mennyi kiló voltam, nem mertem megmérni, de ijesztő, hogy elég volt 1 hétig nem enni rendesen ahhoz, hogy lecsússzanak rólam a nadrágjaim, és még a combom is csontos legyen. (Erre még a barátom is azt mondta, hogy ijesztő, pedig neki bárhogy szép vagyok.)

Tudom, hogy amíg bármit megvehetek a boltban, nincs probléma, de azért bazdmeg, és ezt amellé mondom, hogy nincs alapbetegségem, ami ezt indokolná, tehát végülis örülni kéne annak, hogy egészséges vagyok. Meg a férfiaknak is tetszik. De nekem nem tetszik, bármennyire is "szép", nem akarom, mert fizikailag kiszolgáltatottá tesz, és probléma esetén egyszerűen nincs olyan tartalékom, amire támaszkodni lehetne.

Lehet, hogy sportolni kéne, attól híznék és az étvágyam is csökkenne, vagy kicsit éhezni, és akkor ha elkezdek enni, jobban menne? 25 éves probléma ez, lehet ideje lenne belenyugodnom, hogy hátrányos géneket örököltem, de nagyon nehéz.:(

Szerző: Ernoke

Szólj hozzá!

Címkék: sírás

A bejegyzés trackback címe:

https://ernoci.blog.hu/api/trackback/id/tr44078072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása