A Queen: MENŐ

2011.02.10. 15:34

11-12 éves koromban elkötelezett, szinte mániákus Queen-rajongó voltam. Megvan az összes albumuk kazettán, és a szövegkönyv (a Moszkva téren vettem a zsebpénzemből:)) is hányódik valahol (még mindig pontosan emlékszem a szövegek többségére). A mai napnak ez a központi témája, ugyanis ismeretlen okokból kizárólag Queen-számok járnak a fejemben reggel óta.

Azonban míg a többség a nyolcvanas éveket tartja a zenekar csúcsának, nekem a Jazz (1978) volt az utolsó album, amit igazán szerettem tőlük. A Queen nekem örökké az a színes, sodró lendületű, gyakran súlyos rockos banda marad, akiknek a szövegein annyit csámcsogtam kiskamaszként.

Jöjjön hát pár, esetleg kevésbé ismert szám a legkedvencebbjeim közül, bár szinte az összes hetvenes évekbeli albumot berakhatnám egy az egyben.

Szerintem ez kb. a legjobb Queen-szám, Roger Taylor amúgyis a kedvenc dalszerzőm volt közülük. Totál mocskos riffek, cinikus dalszöveg, rekedtes ének, óje!:)

Kevésbé ismert szám a Night at the Opera-ról, jó kis lendületes cucc, ismét érdekes szöveggel.

Ide eredetileg mást raktam, aztán rájöttem, hogy a 74-es Sheer Heart Attack-ról való Brighton Rockot kihagyni hiba lenne. Jó kis színes szám ez is, bomba gitárral. Arról nem is beszélve, hogy furcsa módon 12 évesen ellenállhatatlanul szexisnek találtam ezt az albumborítót.:)

Ez egy érdekes szám, mert nem az azonos című albumon, hanem a 77-es News of the World-on van. A Queen válasza a punkra, amit amúgy nem szerettek (ebben egyetértek, eltekintve egy rövid 14 éves kori divatozós periódustól én se bírtam soha). Amúgy pedig: Iiiii feeeeel soooo inar-inar-inar-inar-inar-inar-inar-inar-TICULATE!:)

A végére íme egy kakukktojás az 1980-as The Game-ről. A Queen válasza a heroinra. Dögös szám, állat basszus, Freddy pedig a szokásos agressziójával énekel, szóval ez is kúl.:)

A Queen nálam kiérdemelte az Örökké Menő címkét, amit csak kevesekről gondolok a "régiek" közül.:)

Szerző: Ernoke

Szólj hozzá!

Címkék: queen menő

A bejegyzés trackback címe:

https://ernoci.blog.hu/api/trackback/id/tr212651796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása